آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

اسلامی: غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز گفت: گزارش‌هایی که آژانس در این دو سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی درباره انتشار گزارش محرمانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز، گفت: این موضوع را تایید می‌کنم البته این گزارش‌ها محرمانه است و آژانس باید ملاحظات محرمانگی را رعایت کند، البته هر مرتبه این گزارش‌های محرمانه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از آنجایی که ایران عضو رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و به معاهدات متعهد است، تمام فعالیت‌های هسته‌ای با نظارت آژانس صورت می‌گیرد، بنابراین آژانس را رسما از قصد و نیت، طراحی، زمان اجرا و بهره برداری را مطلع می‌کنیم.

 

به گزارش خانه ملت، وی تصریح کرد: گزارش‌هایی که آژانس در این دو سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است. این اقدامات در راستای اجرای قانون اقدام راهبردی و کاهش تعهدات برجام صورت گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------