آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

صالحی: آژانس اقدامات راستی آزمایی خود را بی طرفانه و حرفه ای دنبال کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با آمانو گفت: انتظار داریم آژانس اقدامات راستی آزمایی خود را بی طرفانه و حرفه ای دنبال کرده و از تأثیرپذیری از حاشیه سازی بدخواهان روابط سازنده ایران و آژانس دوری گزیند.

به گزارش فارس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز (چهارشنبه) در حاشیه کنفرانس وزارتی علوم و فناوری هسته ای با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفتگو کرد.

 

در این ملاقات طرفین به تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات مربوط به همکاریهای فیمابین از جمله فعالیتهای راستی آزمایی آژانس در خصوص برجام پرداختند. 

صالحی در این ملاقات ضمن تقدیر از تلاش ها و گزارشات آژانس در حوزه برجام، تأکید کرد که ایران انتظار دارد آژانس همچنان اقدامات راستی آزمایی خود را به صورت بی طرفانه و حرفه ای دنبال کرده، از تأثیرپذیری از حاشیه سازی بدخواهان روابط سازنده ایران و آژانس دوری گزیند.

 

آمانو نیز با تأکید بر اینکه در فعالیتهای خود همواره اصول حرفه ای، بی طرفی و استقلال را مدنظر دارد و در حوزه راستی آزمایی صرفاً به واقعیتها و نه ظواهر ادعاها توجه می کند، از همکاریهای موجود ابراز رضایت کرد و تداوم حرکت در مسیر موجود را سیاست اصولی آژانس برشمرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------