آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پاسخ تهران به تهدید فرانسه در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد: قابلیت‌های موشکی ایران بخشی از توان مشروع دفاعی و ضامن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است که بر دکترین بازدارندگی استوار است.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه گفت: قابلیت‌های موشکی ایران بخشی از توان مشروع دفاعی و ضامن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است که بر دکترین بازدارندگی استوار است.

 

این دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار تحکیم صلح و ثبات در منطقه بوده است و فروش انبوه سلاح های پیچیده و تهاجمی از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه را عامل برهم خوردن ثبات و توازن منطقه می داند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران قابلیت‌های دفاعی خود را بر مبنای ارزیابی واقعی از تهدیدهای موجود طراحی کرده و تا هر کجا که لازم بداند آن را تقویت خواهد کرد.

 

وی همچنین تاکید کرد: توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست و این نکته در جریان گفتگوهای مستمر سیاسی که بین ایران و فرانسه انجام می‌شود به اطلاع طرف فرانسوی رسیده است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه تهدید به اعمال تحریم‌های جدید موشکی از سوی وزیر امور خارجه فرانسه را خلاف روح حاکم بر گفتگوهای سیاسی و همکاری های دو کشور دانست و تاکید کرد: هر گونه تحریم جدید از سوی کشورهای اروپایی منجر به تجدیدنظر ایران در نحوه تعاملات خود با این کشورها خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه فرانسه دیروز گفته بود که اگر در مذاکرات موشکی با ایران پیشرفتی حاصل نشود تحریم‌های سخت‌تری علیه این کشور وضع خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------