آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: به پایگاه‌های ایران در سوریه حمله می‌کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدیویی گفت که روز چهارشنبه درمسکو با رئیس جمهور روسیه درباره استقرار نیروهای ایرانی در سوریه صحبت خواهد کرد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدیویی گفت که امشب عازم مسکو بوده تا فردا (چهارشنبه) با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ملاقات کند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این پیام ویدیویی گفت که محور گفتگوهای وی با پوتین استقرار نیروهای ایرانی در سوریه است.

 

نتانیاهو در ادامه مدعی شد:«ما علیه این امر اقدام و به پایگاه‌های آن‌ها حمله می‌کنیم. ما به اقدامات علیه آن‌ها ادامه می‌دهیم، و در این مورد با رئیس جمهور پوتین صحبت خواهم کرد.»

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز گفته بود: چهارشنبه (۸ اسفند) با رئیس‌جمهور پوتین دیدار خواهم کرد، توافق کردیم که مسأله اصلی (در این دیدار) «ایران» باشد همانگونه که از هماهنگی میان ارتش اسرائیل و روسیه برای جلوگیری از عدم برخورد صحبت خواهیم کرد، این گفت‌وگوها برای امنیت اسرائیل مهم است.

 

وی سپس مدعی شد: از قول مقامی ایرانی شنیدم که آنها ۹۰ درصد اهداف خود در سوریه را محقق کرده‌اند. این درست نیست، پیام من برای آنها این است که اسرائیل در صورت ضرورت، به کار خود ادامه (در سوریه) خواهد داد.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره نکرد که چرا «موفقیت ۹۰ درصدی ایران در رسیدن به اهدافش در سوریه» درست نیست.

 

دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران است چند روز پیش در گفت‌وگو با یک خبرگزاری ایرانی گفت، ایران به بیش از ۹۰ درصد اهداف خود در سوریه رسیده‌، لذا حملات ایذایی اسرائیل، تأثیر راهبردی نداشته و مقاومت کار خود را پیش برده است. ضمن این که با وجود تبلیغاتی که در خصوص اشراف اطلاعاتی اسرائیل در سوریه می شود، موفقیت ۹۰ درصدی ایران نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها اشراف اطلاعاتی ادعایی را هم ندارند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------