آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ارتش پاکستان: 4 مرزبان ربوده شده ایرانی تحویل این کشور شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ارتش پاکستان بامداد روز پنجشنبه اعلام کردکه چهار مرزبان ربوده شده ایرانی در نزدیکی مرز پاکستان با افغانستان از چنگ تروریست ها آزاد و تحویل مسئولان ایرانی شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور با انجام عملیات ویژه اطلاعاتی، حضور عناصر تروریستی که از افغانستان وارد منطقه بلوچستان پاکستان شده بودند، را شناسایی کردند.

 

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه 'اموری' واقع در شهرستان مرزی 'چاغی' در ایالت بلوچستان (در نزدیکی مرز افغانستان) با تروریست های وابسته به یک سازمان ممنوعه که سربازان ربوده شده ایرانی را در اختیار داشتند، تبادل آتش کردند که در نتیجه آن 4 مرزبان ربوده شده ایرانی از چنگ تروریست ها آزاد و پس از آن تحویل مقامات این کشور شدند.

 

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی 4 تن دیگر از مرزبانان کشورمان خبر داد.

وی با اعلام آزادی 4 تن دیگر از مرزبانان ایران که در 23 مهرماه سال 97 توسط تروریست ها در نقطه صفر مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده بودند، از دولت و ارتش پاکستان برای عملیات موفق آزادسازی این عزیزان تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد که مرزبانان باقیمانده نیز هرچه سریعتر رهایی یافته و به سلامت به کشور بازگردند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بار دیگر بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و ادامه همکاری های اطلاعاتی و امنیتی دو کشور تاکید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------