آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نتانیاهو: حضور ایران در سوریه از حماس تهدیدآمیزتر است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر به طرح ادعاهایی درباره حضور ایران در سوریه پرداخت و آن را تهدیدی برای امنیت این رژیم توصیف کرد.

به گزارش دبکافایل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه بار دیگر اعلام کرد حضور نظامی ایران در سوریه خطر جدی برای امنیت و موجودیت این رژیم است.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی  بار دیگر مدعی حضور نظامی در سوریه می‌شود که بارها مقامات ارشد دولت سوریه و کشورمان تأکید کردند ایران در سوریه صرفاً حضور مستشاری دارد و برای مبارزه با تروریسم و به دعوت رسمی دمشق در این کشور حضور دارد.

 

نتانیاهو گفت حضور ایران در سوریه برای امنیت رژیم صهیونیستی از حضور حماس در نوار غزه به مراتب تهدیدآمیزتر و خطرناک‌تر است. او همچنین مدعی شد: «ما حماس را متوقف کرده‌ایم و تمام مسیرهای تجهیز آن را بسته‌ایم».

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار است روز پنج‌شنبه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کند در ادامه ادعاهای خود افزود: «من در رایزنی با ارتش روسیه توانسته‌ام آزادی عمل و حرکت در سوریه را به دست بیاورم و این گام کوچکی نیست».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------