آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ریابکوف: به تحریم‌های آمریکا واکنش نشان می‌دهیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد که ممکن است مسکو با افزایش لیست افراد آمریکایی که نمی‌توانند به خاک روسیه بیایند، به تحریم‌های آمریکا علیه ساخت خط لوله گاز "نورد استریم ۲" واکنش نشان دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، بیان کرد: مسکو می‌تواند با افزودن سیاستمداران آمریکایی که با اعمال تحریم‌های این کشور علیه ساخت خط لوله گاز نورد استریم ۲ موافقت زیادی داشته‌اند، به لیست افرادی که اجازه ورود به خاک روسیه ندارند، به تحریم‌های آمریکا واکنش نشان دهد.

 

وی همچنین تاکید کرد که حامیان سرسخت تحریم‌های آمریکا علیه روسیه ممکن است در لحظه آخر متوجه شوند که به روسیه ممنوع الورود هستند.

 

ریابکوف گفت: این افراد نمی‌توانند روی مسافرت آزاد به کشور ما حساب کنند. آنها از مرز رد نخواهند شد، ولی ممکن است این مسئله را زمان دریافت ویزا مطلع شوند. این یکی از اشکال واکنش ماست.

 

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین اظهار کرد که مسکو بدون عجله عمل خواهد کرد و تاریخ مشخصی را برای اتخاذ این اقدام تعیین نکرده است.

 

از آنجایی که قرار نیست تحریم‌های جدید آمریکا در سال آینده لغو شوند، ریابکوف تاکید کرد که مسکو احتمالا در قبال این اقدامات به صورت متعادل و بی ضرر برای کشور واکنش نشان خواهد داد تا طرف مقابل متوجه شود که هیچ چیز بدون واکنش باقی نمی‌ماند.

 

در چارچوب تصویب بودجه دفاعی برای سال مالی ۲۰۲۰، کنگره آمریکا در ۱۷ دسامبر تحریم‌هایی را علیه خط لوله گاز روسیه "نورد استریم ۲" اعمال کرد. واشنگتن مدعی است که این خط لوله نفوذ روسیه در اروپا را افزایش می‌دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------