آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

واکنش پمپئو و نانسی پلوسی به شهادت سردار قاسم سلیمانی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری به اقدام تروریستی این کشور در به شهادت رساندن سردار سلیمانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پی اقدام تروریستی این کشور در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی در پیامی توییتری نوشت: عراقی‌ها در خیابان‌ها به خاطر آزادی پایکوبی می‌کنند؛ قدردان این هستند که سلیمانی دیگر وجود ندارد.

 

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به این رخ‌داد تروریستی پیشتر گفته بود: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

 

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.

  

نانسی پلوسی:ایالات متحده و جهان تحمل یک جنگ و خشونت بی‌بازگشت را ندارد

رئیس کنگره آمریکا، به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد واکنش نشان داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «نانسی‌ پلوسی» رئیس کنگره آمریکا، به شهادت سردار قاسم سلیمانی،  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد واکنش نشان داد. 

 

وی در واکنش به این خبر گفت که اقدام امشب خطر خشونت‌ها را افزایش داد. 

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت که ایالات متحده و جهان تحمل یک جنگ و خشونت بی‌بازگشت ندارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------