آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

انگلیس سپاه را در لیست تروریستی قرار می‌دهد



 سپاه پاسداران ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
منابعی آگاه به روزنامه تلگراف گفته‌اند در هفته‌های آینده دولت بریتانیا، سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار می‌دهد. وزرای کشور و امنیت بریتانیا از حامیان این طرح هستند. 

به گزارش دویچه وله؛ منابعی آگاه به روزنامه تلگراف گفته‌اند در هفته‌های آینده دولت بریتانیا، سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار می‌دهد. وزرای کشور و امنیت بریتانیا از حامیان این طرح هستند.

 

نشریه تلگراف، چاپ بریتانیا روز دوشنبه دوم ژانویه (۱۲ دی) از قول منابع آگاه گزارش داد که دولت بریتانیا قصد دارد سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد. تلاش برای تحقق این امر در پی دستگیری هفت شهروند بریتانیایی در جریان اعتراضات سراسری در ایران قوت گرفت.

 

منابع خبری تلگراف گفته‌اند در چند هفته آینده خبر قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی دولت بریتانیا اعلام خواهد شد. این موضوع مورد حمایت وزیر امنیت و وزیر کشور بریتانیا است.

 

قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی دولت بریتانیا به این معناست که تعلق به آن، شرکت در جلسات و همچنین حمل نشان آن در ملاء عام جرم محسوب خواهد شد.

 

وزارت کشور بریتانیا به پرسش روزنامه تلگراف درباره این خبر پاسخی نداده است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------