آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

دیدار رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا و سفیر ایران در سازمان ملل؟ / واشنگتن تکذیب نکرد، نمایندگی ایران رد کرد



 رابرت مالی   ایروانی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر سه بار دیدار رابرت مالی مذاکره کننده ارشد آمریکا طی دو ماه گذشته با سفیر ایران در سازمان ملل، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، اخبار منتشر شده مبنی بر دیدار امیر سعید ایروانی سفیر در سازمان ملل با "رابرت مالی" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را نادرست دانست.

به گزارش انتخاب؛نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد عصر چهارشنبه به وقت محلی، اخبار منتشر شده درباره دیدار سفیر ایران در سازمان ملل با مذاکره کننده ارشد آمریکا را نادرست دانست و اعلام کرد: سفیر ایران در سازمان ملل با چهره‌ها و شخصیت های سیاسی و دانشگاهی مختلفی دیدار دارد اما مذاکره ای با مقامات آمریکایی نداشته است.

 

لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی نیز در خبرنامه خود نوشت: مقامات وزارت امور خارجه و کاخ سفید به صراحت پاسخ ندادند، اما گزارش ها مبنی بر دیدار راب مالی، نماینده آمریکا در ایران با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در هفته‌های اخیر را تکذیب نکردند و گفتند که ایالات متحده ابزارهایی برای ارسال مشخص و قاطع پیام هایی به ایران بود، اما احیای برجام در کانون ارتباطات نبوده است.

 

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «حتی با وجود اینکه برجام در دستور کار نیست، ما روشن کرده‌ایم که ابزاری برای ارائه پیام‌های مشخص و محکم به ایران در صورتی که به نفع آمریکا باشد، داریم».

 

پرایس گفت: «من قصد ندارم در مورد نحوه ارسال این پیام‌ها وارد جزئیات شوم، اما این کار را با هماهنگی نزدیک با متحدان و شرکا انجام می‌دهیم و از ارسال قاطعانه و مداوم آنها عذرخواهی نمی‌کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------