آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

ند پرایس: گذشت هر روز یعنی بی‌علاقگی ایران به احیای برجام



  ند پرایس,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در نشست خبری روز سه‌شنبه، اتلاف وقت از سوی ایران برای نهائی کردن مذاکرات وین را نشانی از عدم تمایل آن کشور به احیای برجام دانست. 

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران مدعی شد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا متعهد شده است که ایران به سلاح هسته ای دست نیابد و ما همچنان معتقدیم که دیپلماسی موثرترین، بادوام ترین و پایدارترین روشی است که به وسیله آن می‌توان برنامه هسته ای ایران را محدود کرد.

 

وی ادعا کرد: توافقی که بر روی میز وجود دارد ما را در ارتباط با برنامه هسته ای ایران در موقعیت بهتری قرار می دهد.

 

این مقام آمریکایی با بکارگیری دوباره تاکتیک ضرب الاجل های ساختگی مدعی شد: زمان از دست می رود و  پیامی که ایران به ما و جهان ارسال می‌کند این است که علاقه ای به بازگشت به پایبندی متقابل به برجام ندارد.

 

وی ادعا کرد: وضعیت کنونی از نظر ما غیرقابل قبول است. ما مدت ها با متحدان خود در حال مشورت در مورد جایگزین برجام بوده‌ایم.

 

وی همچنین مدعی شد که اگر ایران به وضوح نشان دهد قصد پایبندی به برجام را ندارد، توافقی که روی میز است با پیشرفت‌های هسته ای بی‌معنا خواهد شد و مسیر دیگری را پیگیری خواهیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------