آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

گفت‌وگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بوریس جانسون درباه ایران



 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بوریس جانسون ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از گفت‎وگوی نخست‌وزیر این رژیم با همتای انگلیسی‌اش درباره مسائل مختلف بین‌المللی، از جمه مسئله هسته‌ای ایران خبر داد.

 به گزارش ایسنا، وبگاه دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی یائیرلاپید، نخست‌وزیر این رژیم با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس درباره مسائل دوجانبه و «چالش‌های بین‌المللی، در درجه اول ایران» خبر داد.

 

در این بیانیه آمده است: لاپید و همتای انگلیسی‌اش درباره چالش‌ها در عرصه بین‌المللی، در درجه اول ایران، گفت‌وگو کردند. نخست‌وزیر لاپید بر نیاز اعمال فشار و ایجاد یک تهدید باورپذیر نظامی جهت ممانعت از تبدیل شدن ایران به کشوری در آستانه هسته‌ای شدن تاکید کرد.

 

این اظهارات ضد ایرانی لاپید در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی در دکترین دفاعی ایران جایی ندارد و ماهیت فعالیت‌‎های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

 

همچنین در وبگاه دولت انگلیس در بیانیه‌ای درباره گفت‌وگوی جانسون و لاپید آمده است: نخست‌وزیر و نخست‌وزیر لاپید همچنین درباره ایران صحبت کرده و راجع به ضرورت ممانعت از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی توافق کردند. نخست‌وزیر تاکید کرد که انگلیس همچنان در حال ترغیب ایران به پذیرفتن توافق روز میز مذاکرات[هسته‌ای] و بازگشت به پایبندی به توافق هسته‌ای است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------