آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

گروسی: به دسترسی بیشتر برای بازرسی از ایران نیاز است / آلمان: باید از فرصت موجود استفاده کرد



 گروسی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک سخنرانی مطرح کرد که آژانس به دسترسی‌های بیشتری برای بازرسی‌هایش از برنامه هسته‌ای ایران نیاز دارد.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری دپ‌آ آلمان، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دهمین کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای در نیویورک در بخشی از سخنرانی‌اش به مسئله بازرسی‌های آژانس از برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و گفت: ما به دسترسی مناسب به گستره و عمق این برنامه هسته‌ای نیاز داریم.

 

گروسی گفت، تنها این موقع است که آژانس «خواهد توانست تضمین لازم و موثق بدهد که هر گونه فعالیت[هسته‌ای] در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز است.»

 

آلمان: باید از فرصت موجود برای توافق هسته‌ای استفاده کرد

وزیر امور خارجه آلمان در یک سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل با مطرح کردن ادعاهایی علیه برنامه هسته‌ای ایران، بر احیای توافق هسته‌ای تاکید کرد.

وزیر امور خارجه آلمان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

 وبگاه وزارت امور خارجه آلمان نوشت: آنالنا بِربوک، وزیر امور خارجه این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل، طی دهمین کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای در نیویورک در بخشی از سخنرانی‌اش به مسئله هسته‌ای ایران پرداخت و مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

 

او با درخواست از ایران برای پذیرفتن بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای، گفت: توافق منصفانه‌ای روی میز است. تا وقتی فرصت هست باید از آن استفاده کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------