آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اکسیوس: اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه…

بنی گانتس: توافق با ایران توافقی بد است و ناچاریم از خود حفاظت کنیم



 توافق هسته‌ای,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر جنگ اسرائیل با ادعای این که توافق هسته‌ای توافقی «بد» است، گفت که این رژیم ناچار است از خود در برابر پیامدهای آن حفاظت کند. 

 به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل درباره توافق هسته‌ای نوشت، «توافقی که با ایران روی آن کار می‌کنند، بد است و اسراییل ناچار است از خود حفاظت کند».

 

الجزیره در ادامه به نقل از گانتس آورده است، «این توافق با ایران موجب رشد توانمندی‌های هسته‌ای آنها خواهد شد و آمادگی برای عملیات‌های دفاعی در مواجهه با هر سناریویی در حال انجام شدن است».

  

توافق هسته‌ای محور رایزنی لاپید در سفر به آلمان

رسانه‌های اسراییلی گزارش دادند، موضوع توافق هسته‌ای از محورهای رایزنی نخست‌وزیر این رژیم در سفر آتی‌ او به آلمان خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسراییلی اعلام کردند، یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دو هفته آینده به آلمان سفر خواهد کرد تا درباره مسائل مختلفی از جمله توافق هسته‌ای ایران رایزنی کند.

 

 توافق هسته‌ای,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

این خبر در حالی منتشر می‌شود که وبگاه خبری اکسیوس، بامداد یکشنبه، به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی نوشت که دولت واشنگتن در روزهای اخیر به تل‌آویو اطمینان داده که در مذاکرات وین امتیازات جدیدی به ایران نداده است.

 

یک مقام آمریکایی به این پایگاه خبری گفت: توافق [در مذاکرات وین] ممکن است نسبت به دو هفته پیش نزدیک‌تر باشد، اما هنوز درباره نتیجه مذاکرات ابهام بوده و خلأهایی با ایرانی‌ها وجود دارد. در هر حال، [توافق با ایران] قریب‌الوقوع به‌نظر نمی‌رسد.

 

مقام‌های آمریکایی به آکسیوس گفتند: طی هفته گذشته، مقامات کاخ سفید به همتایان اسرائیلی خود اطمینان دادند که علی‌رغم ادعاهای مطبوعاتی، هیچ امتیاز جدیدی به ایران داده نشده است.

 

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز شامگاه گذشته به شبکه خبری الجزیره گفت: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا (درباره پاسخ ایران) در ارتباط بوده و گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا به صورت غیرعلنی دنبال می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------