آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رئیس موساد هفته آینده به واشنگتن سفر می‌کند



 رئیس موساد ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند، «دیوید بارنیا» رئیس موساد هفته آینده برای گفت وگو با مقام‌های آمریکایی درباره توافق هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای تایمز اسرائیل، دیوید بارنیا رئیس موساد هفته آینده به عنوان بخشی از تشدید تلاش‌های رژیم صهیونیستی علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران به واشنگتن سفر خواهد کرد.

 

یک مقام ارشد دولتی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب تائید کرد که کاخ سفید از سفر بارنیا مطلع بوده است، اما توضیح بیشتری در مورد اینکه آیا دولت بایدن در برنامه ریزی آن دخالت داشته است یا خیر، نداد.

 

بر اساس این گزارش، رئیس موساد پس از «بنی گانتس» وزیر جنگ و «ایال هولاتا» مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی، سومین مقام ارشد صهیونیستی خواهد بود که در روزهای اخیر برای گفت وگو در مورد توافق با ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

 

رئیس موساد پنجشنبه گذشته از آمریکا برای عجله در امضای توافق هسته ای انتقاد کرده و این توافق را مبتنی بر دروغ اعلام کرده بود.

 

پیش تر شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» گزارش داده بود، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران گفت وگو کند.

 

این رسانه به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که دیدار لاپید و بایدن بعد از سخنرانی بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل در ۲۰ سپتامبر برگزار شود.

 

در همین حال، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه در دیدار با روسای یک اندیشکده آمریکایی در واشنگتن گفت: لازم است توافق هسته‌ای ایران اصلاح شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------