آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ادعای کاخ سفید درباره زمان احیای برجام!



 سخنگوی کاخ سفید ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی کاخ سفید در حالیکه کشورش ناقض برجام بوده، بدون اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن زیاده خواهی هایش مدعی شد اگر ایران آماده انجام تعهدات خود باشد، ما نیز آماده ایم...

به گزارش ایرنا کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید عصر دوشنبه به وقت محلی در نشستی خبری با ادعای اینکه واشنگتن از ابتدای مذاکرات وین، رویکرد اصولی داشته است، ادعا کرد اگر ایران آماده انجام تعهدات خود ذیل توافق هسته ای ۲۰۱۵ باشد ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

 

سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تاکید کرد بصورت علنی مذاکره نمی کنیم و با اتحادیه اروپا در ارتباط هستیم.

 

 

پیش از این نیز جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز گفت: آمریکا به احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با ایران نزدیک‌تر شده است.

 

وی بدون اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام  و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، اگر ایران به توافق (هسته‌ای) بازگردد، دروازه‌ها برای صادرات بیشتر نفت این کشور باز می‌شود. اگر همه چیز درست شود، این گشایش‌ها به مرور انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------