آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

سخنگوی تراس: توافق نهایی همچنان روی میز است / درحال رایزنی با شرکا درباره گام‌های بعدی هستیم



سخنگوی نخست وزیر انگلیس ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی نخست وزیر انگلیس با بیان این ادعا که توافق نهایی برای از سرگیری اجرای کامل برجام همچنان روی میز است مدعی شد که لندن سرگرم رایزنی و بررسی گام‌های بعدی با شرکای خود است. 

 به گزارش ایرنا، این سخنگو که طبق رویه‌های دفتر نخست‌وزیری خواست نامش فاش نشود، این مطلب را در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های خارجی و در پاسخ به پرسش ایرنا در لندن مطرح کرد که پرسید آخرین موضع دولت لندن نسبت به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها و توافق وین چیست؟

 

وی با بیان اینکه «موضع ما در مورد برجام تغییری نکرده است»، مدعی شد: «یک توافق ایده آل از ماه مارس روی میز است. ما از ایرانی‌ها خواستیم که به پایبندی کامل به تعهدات برجام به عنوان بخشی از آن توافق بازگردند و از فرصت دیپلماتیک ناشی از آن بهره‌مند شوند؛ اما متأسفانه آنها این کار را صورت ندادند و ما در حال بررسی گام‌های بعدی با شرکای خود هستیم.»

 

سخنگوی تراس ادامه داد: «بنابراین موضع ما این است که یک توافق پایدار روی میز است، اما گمان نمی‌کنم که مذاکرات همانطور که از ظاهر امر پیداست جریان داشته باشد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------