آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ادعای هکرهای بلک ریوارد: برخی اسناد اتمی ایران را منتشر کردیم



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

به گزارش خبرفوری؛ گروه هکری "بلک ریوارد" (جایزه سیاه) با انتشار پیامی در تلگرام مدعی شده که ، ۵۰ گیگابایت اسناد هک شده شرکت توسعه انرژی اتمی ایران را منتشر کرد.

 

این گروه هکری گفته‌اند که روز جمعه ۲۹ مهر‌ماه (۲۱ اکتبر) با ارسال یک ایمیل به مقامات جمهوری اسلامی هشدار دادند که در صورت عدم آزادی زندانیان اعتراضات جاری ظرف ۲۴ ساعت، اسنادی را که در جریان هک سایت شرکت توسعه انرژی اتمی ایران به‌دست آورده را منتشر خواهد کرد.

 

این گروه مدعی شده اسناد شرکت توسعه انرژی اتمی که شامل قراردادها، پرداخت دستمزد و ایمیل‌های رسمی است را برای دانلود عموم در صفحه توئیتری خود قرار داده است.

 

هیچ یک از مقامات اصالت اسناد منتشرشده را تأیید یا تکذیب نکرده است.

 

 اطلاعیه سازمان انرژی اتمی ایران درباره نفوذ به سرور یکی از شرکت‌های تابعه: دسترسی غیرمجاز از مبداء یک کشور خارجی مشخص به سامانه پست الکترونیکی شرکت تابعه 

مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف جلب توجه عموم و فضاسازی‌ های رسانه‌ای صورت گرفته است.

 

بر اساس گزارش دریافتی از واحد فناوری اطلاعات شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی، دسترسی غیرمجاز از مبداء یک کشور خارجی مشخص، به سامانه پست الکترونیک این شرکت منجر به انتشار محتوای برخی از پست‌های الکترونیکی در فضای مجازی شد.

 

در پی این امر، واحد فناوری اطلاعات شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی بر اساس ترتیبات پیش‌بینی شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه، موضوع را از ابعاد مختلف مورد بررسی  قرار داد و گزارش اولیه خود را به مسئولان سازمان انرژی اتمی ارائه کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------