آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

لاپید: ایران تهدیدی مشترک برای اسراییل و آلبانی است



 لاپید ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای آلبانیایی‌ خود گفت که رژیمش آماده کمک به آلبانی در قبال حملاتی سایبری است که پیش‌تر ادعا شده بود ایران علیه دولت این کشور انجام داده است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه تایمز آو اسراییل، یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با اِدی راما، همتای آلبانیایی خود که برای آن‌چه درخواست کمک برای حفاظت در برابر حملات سایبری ایران خوانده شده، به قدس اشغالی سفر کرده است، اعلام آمادگی کرد که این رژیم حاضر است به دولت آلبانی در این زمینه کمک کند.

 

لاپید در این دیدار مدعی شد: ایران تهدید مشترکی برای اسراییل و آلبانی ایجاد می‌کند. ما در حملات سایبری اخیر ایران علیه آلبانی شاهد آن بودیم.

 

او افزود: اسراییل به هر شکلی به تلاش‌ها و اقدامات در قبال ایران کمک خواهد کرد. ما این موضوع را در راستای منافع ملی‌مان و مسئولیتی تاریخی می‌بینیم.

 

پس از این دیدار، کارشناسان در فلسطین اشغالی و آلبانی جلساتی در فضای مجازی برگزار خواهند کرد تا درباره مسائل امنیت سایبری گفت‌وگو کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------