آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پلوسی: ایران با فروش پهپاد به روسیه جهان را ناامن می‌کند



  پلوسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رییس مجلس نمایندگان آمریکا با تکرار ادعای مقامات این کشور مبنی بر فروش پهپاد توسط ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، گفت که این اقدام جهان را ناامن می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپادها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.

 

پلوسی پس از دیدار با آندری پلنکوویچ، نخست‌وزیر کرواسی در زاگرب، در این باره گفت: من فکر می‌کنم ایران در حال مرتکب شدن اشتباه بزرگی است.

 

او در ادامه این ادعا اظهار کرد: در وهله اول، ما باید بتوانیم با این پهپادها مقابله کنیم. این یک فناوری خطرناک است و باید متوقف شود.

 

رییس مجلس نمایندگان آمریکا علاوه بر این،‌ درباره توافق هسته‌ای گفت: ما مدتی است در تلاش بوده‌ایم که به توافقی هسته‌ای با ایران دست پیدا بکنیم تا بتوانیم جهان را به جای امن‌تری تبدیل کنیم و حالا آن‌ها رفته‌اند به روسیه کمک می‌کنند و از امنیت جهان می‌کاهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------