آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

رئیس پیشین موساد: ایران مصمم به گرفتن انتقام است



رئیس پیشین موساد ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس پیشین موساد در گفت‌وگویی مطرح کرد، با وجود اظهارات و اقدامات ضدایرانی اخیر رژیم صهیونیستی، ایران در پی انتقام از اسراییل و ایجاد بازدارندگی است. 

به گزارش ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت، عاموس یادلین، رئیس پیشین موساد روز سه‌شنبه گفته است که ایران مصممم است در پی حملات تروریستی اخیری که در خاک آن انجام گرفته و به رژیم صهیونیستی نسبت داده شده است، انتقام از اسراییل بگیرد.

 

یادلین همچنین از نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اعلام کردن استراتژی اسراییلی جدیدی علیه  ایران انتقاد کرده و گفت، فاش نکردن همواره سیاست بهتری است.

 

سایت شبکه فلسطین الیوم هم به نقل از یادلین نوشت: ایرانی‌ها قصد دارند با هدف ایجاد بازدارندگی مقابل اسراییل و نشان دادن این که از خطوط قرمز پا فراتر گذاشته است، انتقام بگیرند.

 

این شبکه به نقل از رئیس پیشین موساد نوشت: ما اکنون با سه تهدید استراتژیک ایران علیه اسراییل درحال مقابله هستیم که عبارتند از توسعه برنامه هسته‌ای، استقرار نظامی در سوریه و پروژه موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله لبنان.

 

فلسطین الیوم گزارش داد، یادلین می‌گوید، «در این سه زمینه، اقداماتی که انجام می‌شوند، گاهی می‌توانند به واکنشی منجر شوند و این واقعیت که ایرانی‌ها الان در تلاشند به اسراییل صدمه بزنند، نباید کسی را شگفت‌زده کند و مدعی شوند که حالا ایرانی‌ها هر اسراییلی را به عنوان یک هدف تحت تعقیب قرار می‌دهند.»

 

اظهارات یادلین در پی ترور شهید سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی و هشدار مقامات ارشد نظامی ایران به مسببان این اقدام مطرح می‌شود.

 

اوایل خرداد دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.

 

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جنایت اخیر ترور شهید صیاد خدایی، تاکید کرد: خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

 

سرلشکر سلامی در گفت‌وگویی با شبکه المسیره یمن گفت: هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نمی کنیم و همواره به دنبال آنها هستیم. حساب ما ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------