آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

پامپئو: امیدی به همکاری با جمهوری اسلامی ایران نیست



  پامپئو,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی با حمایت از اعتراضات در ایران تصریح کرد که هیچ امیدی برای همکاری با جمهوری اسلامی وجود ندارد. 

  به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» که اخیراً گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال مشارکت وی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان مطرح است، در اظهارات گفت که «هیچ امیدی» برای همکاری دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

 

پامپئو با حمایت از اعتراضات ایران، جمهوری اسلامی را به سرکوبگری متهم کرد و جامعه جهانی را به ایستادن مقابل جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

 

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که از منتقدان مذاکرات دولت بایدن با ایران در خصوص برجام است، در جریان یک سخنرانی در پایتخت آمریکا گفت که مذاکره یا همکاری با دولت ایران هیچ فایده‌ای ندارد.

 

وی در مراسم «سیاست ایران» در واشنگتن دی سی با حمایت از اغتشاشات ایران گفت: « این رژیم محصول رنج و مرگ را در خاورمیانه به قیمت شهروندان خود درو می کند

 

پامپئو با سرکوبگر خواندن جمهوری اسلامی ایران گفت: «هیچ امیدی برای تعدیل یا همکاری با رژیم تحت رهبری چنین افرادی وجود ندارد».

 

وزیر خارجه دولت ترامپ در ادامه گفت: «رویکرد ما با شفاف‌سازی این موضوع آغاز شد که به هرشکلی باید از مردم ایران حمایت کرد...... ما می‌خواستیم هر ابزاری را در اختیار آنها [ایرانی‌ها] بگذاریم تا قدرتشان را در مقابل آیت‌الله افزایش دهیم».

 

پامپئو تصریح کرد: «افراد تمامی ادیان و قومیت‌ها در مخالفت با این رژیم متحد باقی مانده‌اند و برای امید و آینده‌ای بهتر دعا می‌کنند این یک جنبش بی‌نظم و آشفته نیست».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------