آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

جریمه یک شرکت دانمارکی به دلیل نقض تحریم‌های ایران



 تحریم‌ها,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک شرکت دانمارکی توانست برای حل‌وفصل ادعاها درخصوص نقض تحریم‌های چند کشور، ازجمله ایران با وزارت خزانه‌داری آمریکا به توافق دست یابد. 

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز جمعه اعلام کرد که با شرکت چند ملیتی دانفوس ای/اس به توافقی برای حل‌وفصل پرونده‌های مربوط به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سوریه و سودان به توافق دست یافته است.

 

بنابر گزارش وب سایت رسمی وزارت خزانه‌داری آمریکا، این شرکت دانمارکی با OFAC به توافق مدنی دست یافته و با پرداخت حدوداً چهار میلیون و ۳۸۰ هزار دلار در رابطه با 225 مورد نقض مقررات تحریمی علیه ایران، سوریه و سودان موافقت کرده است.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی است که در سال‌های 2013 تا 2017، دانفوس FZCO، شرکت تابعه دانفوس در امارات متحده عربی پرداخت‌های مشتریان خود در ایران، سوریه و سودان را به حساب‌های بانکی‌اش در امارات، از جمله یکی از شعبه‌های یک بانک آمریکایی ارسال می‌کرده است.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین مدعی است که دانفوس FZCO از پرداخت‌کنندگان شخص ثالث برای انجام پنج حواله از حساب خود در این بانک آمریکایی به طرف‌هایی در سوریه و ایران استفاده کرده و به همین دلیل از مقررات تحریمی آمریکا پیروی نکرده است.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------