آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

چاووش اوغلو: همکاری نزدیکی بین ترکیه، روسیه و ایران درباره سوریه وجود دارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , چاووش اوغلو
وزیر خارجه ترکیه گفت: میان ترکیه، روسیه و ایران پیرامون سوریه در فرمت مذاکرات آستانه همکاری نزدیکی وجود دارد، بدین وسیله در چندین زمینه مرتبط با روند سیاسی پیشرفت‌هایی نیز حاصل شد. 

به گزارش تسنیم به نقل از آناتولی، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه، خلوصی آکار وزیر دفاع، هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات و ابراهیم کالین سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه در مسکو با وزرای خارجه و دفاع روسیه گردهم آمده پیرامون تحولات سوریه مذاکره کردند.

 

چاووش اوغلو طی سخنانی پیش از این نشست اظهار داشت: میان ترکیه، روسیه و ایران پیرامون سوریه در فرمت مذاکرات آستانه همکاری نزدیکی وجود دارد، بدین وسیله در چندین زمینه مرتبط با روند سیاسی پیشرفت‌هایی نیز حاصل شد.

 

وی با اشاره به سفر به روسیه جهت مذاکره در خصوص تحولات اخیر سوریه، افزود: پس از این نیز با شرکای روس خود اقدامات قابل انجام در مورد سوریه را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. رئیس جمهور اردوغان از آنجا که به روابطمان با روسیه اهمیت بالایی قائل است به‌طور ویژه ما را عازم مسکو کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------