آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

انتشار تصویر احمدی‌نژاد توسط وزیر خارجه بحرین در واکنش به توییت ظریف



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,احمدی نژاد
وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش ، تصویر رئیس‌جمهور پیشین ایران را در توییتر خود منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان عربی، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر.

 

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این با انتشار عکسی از ترامپ و مشاورانش در حساب کاربری خود در توییتر، سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست‌خورده خواند.

 

وی با انتشار این عکس نوشت: می‌گویند یک عکس هزار حرف دارد اما این تصویر بیش از هزار حرف درباره چندین دهه سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا در منطقه ما دارد. در وادی کورها حتی افراد با عینک‌های واقعیت مجازی نیز همچنان کور هستند.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,احمدی نژاد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------