آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

جزئیات حمله آمریکا به ایران در سال آینده/ ایران آماده دفاع در مقابل حمله اتمی است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمله آمریکا به ایران
وب‌سایت معتبر آمریکایی با استناد به گزارش بازرس ویژه پرونده رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد که طرحی در سطوح مدیریتی بالای واشنگتن برای حمله به ایران در جریان است.

 گوردون داف یک نظامی کهنه‌کار آمریکایی و سردبیر ارشد این وب‌سایت نظامی-تحلیلی فاش کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، جان بولتون مشاور امنیتی آمریکا و جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ در حال فراهم کردن زمینه برای یک حمله ساختگی در آوریل یا می (اردیبهشت یا خرداد)‌ علیه منافع آمریکا هستند تا بتوانند آن را به ایران نسبت داده و وارد جنگ با این کشور شوند.

 

وی ادامه داد که زمان این حمله ساختگی لو رفته است. این زمان‌بندی از طریق گزارش بازپرس مولر به دست رهبران دموکرات کنگره رسیده و از طریق آن‌ها نیز دوباره در اختیار سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و ترامپ قرار گرفته است.

 

داف ادامه داد که البته ترامپ تصمیم خود را از قبل برای حمله به ایران گرفته بود.

 

فرانسه و انگلیس از ابتدا آماده موافق عملیات نظامی علیه ایران بوده‌اند

وی افزود که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا نتوانسته بود که هم‌پیمانان اروپایی را مجاب به همکاری در این خصوص کند اما فرانسه و انگلیس خودشان از ابتدا آماده این عملیات بوده‌اند و تنها منتظر زمان مقتضی هستند که هنوز تاریخ دقیقش معلوم نشده است.

 

 

 

وی افزود که حمله ساختگی شامل یک سری از بمب‌گذاری‌های بی‌رحمانه در آمریکا یا انفجار شدید در اثر برخورد یک مین دریایی ایرانی در تنگه هرمز به یک ناو هواپیمابر آمریکایی است.

 

حمله ساختگی دلیل شروع جنگ علیه ایران

داف ادامه داد که آمریکا که از قبل نیروهای خود را برای انجام حملات هوایی در قطر و دیگو گارسیا مستقر کرده، حجم عظیمی از مهمات را نیز در عربستان و سرزمین اشغالی انبار کرده است تا پس از حمله ساختگی امکانات لازم را برای شروع جنگ علیه ایران در دسترس داشته باشد.

 

ایران آماده دفاع در مقابل حمله اتمی است

داف تصریح کرد که نمایندگان وزارت خارجه ایران که هم‌اکنون در دمشق هستند از پاسخ دادن به سؤالی در مورد گزارش وترنز تودی در خصوص حمله ساختگی و جنگ آمریکا علیه ایران طفره رفتند اما ما می‌توانیم بگوییم که آن‌ها داستان ما را و آمادگی کشورشان را برای دفاع حتی در مقابل حمله اتمی تأیید کرده‌اند.

 

انتشار گزارش‌هایی از این دست، معمولا در سطح جنگ روانی طبقه‌بندی می‌شود و آمریکا با وجود مشکلات اقتصادی عظیم و نبرد تجاری با شرکا و رقبایش، اساساً امکان ماجراجویی جدید و گرفتار کردن خود در باتلاق مرگبار جنگ با ابرقدرتی به نام ایران را ندارد.

 

 

خبرگزاری آنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------