آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

گفت‌وگوی ترامپ و بن سلمان درباره حفظ فشارحداکثری بر ایران



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ترامپ و بن سلمان
دونالد ترامپ روز گذشته در تماسی تلفنی با ولیعهد سعودی درباره موارد مختلفی از جمله اعمال فشار حداکثری به ایران گفت‌وگو کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی "در یک تماس تلفنی اثربخش درباره موضوعات مختلفی از جمله نقش مهم عربستان سعودی در تأمین ثبات منطقه، حفظ فشار حداکثری علیه ایران و اهمیت مسائل حقوق بشری گفت‌وگو کردند".

 

به گزارش ایسنا، در پی اقدام خصمانه آمریکا در روز دوشنبه با قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان‌های تروریستی، عربستان از این اقدام قدردانی کرد. وزارت خارجه دولت سعودی اعلام کرد که عربستان از اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی استقبال می‌کند.

 

یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان مدعی شد که اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در این لیست "گامی عملی و جدی در راستای مبارزه با تروریسم" است.

 

وی مدعی شد: جامعه بین‌المللی باید موضع قاطعی برای مقابله با سپاه پاسداران ایران که صلح و امنیت بین المللی را به خطر می‌اندازد اتخاذ کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------