آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

چین: با تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران مخالفیم/ همکاری دوجانبه با تهران ادامه می‌یابد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزارت امور خارجه چین
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که این کشور با تحریم‌های یک‌جانبه اعمال شده علیه ایران مخالف است.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربیه انگلیسی وزارت امور خارجه چین روز دوشنبه (امروز) و در میان خبرهایی که می‌گویند واشنگتن قصد دارد اعلام کند که خریداران نفت ایران باید واردات از ایران را به زودی متوقف کنند و در غیر این صورت مورد تحریم واقع خواهند شد، اعلام کرد که چین به طور مداوم به تحریم‌های یک‌جانبه اعمال شده آمریکا علیه ایران اعتراض می‌کند.

 

بنا بر این گزارش ژنگ شوآنگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک کنفرانس خبری گفت که همکاری دوجانبه چین و ایران مطابق مقررات انجام می‌شود.

 

به گزارش ایسنا: رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده است که آمریکا قرار است معافیت‌های خرید نفت از ایران را دیگر تمدید نکند و امروز دوشنبه (امروز) اعلام کند که تمامی خریداران نفت خام ایران باید واردات نفت خود را در مدت کوتاهی متوقف کنند در غیر این صورت با تحریم‌هایی مواجه خواهند شد.

 

رویترز نوشت: این منبع با استناد به گزارش ستون نویس روزنامه واشنگتن پست تأیید کرد که دولت آمریکا معافیت‌های تحریم‌های نفتی را که به برخی از وارد کنندگان نفت ایران در سال گذشته اعطا کرده بود، فسخ می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------