آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

روایت نشریه آمریکایی از شلیک ایران به بولتون



یک نشریه طنز آمریکایی با انتشار تصویری از مشاور امنیت ملی آمریکا، رویکرد ایران‌هراسانه جان بولتون را دست‌مایه طنز قرار داد. 

به گزارش ایسنا، نشریه آنیون با انتشار تصویری از مشاور امنیت ملی آمریکا، مطلبی طنزآمیز با عنوان «جان بولتون در حال خون‌ریزی، خود را کشان‌کشان به ساختمان کنگره رسانده و مدعی شده که ایران به او شلیک کرده است» منتشر کرد.

 

در ادامه این مطلب می‌خوانیم، جان بولتون در حالی که ناله‌کنان شانه خود را گرفته، خود را به ساختمان کنگره رسانده و مدعی شده که ایران به او شلیک کرده است. بولتون گفته است: کمک! کمک! من توسط یک کشور بزرگ خاورمیانه هدف قرار گرفتم. مشاور امنیت ملی آمریکا به افرادی که دور او جمع شده‌اند، گفته است، مشغول کار خودش بوده که جمهوری اسلامی متخاصم او را به زمین انداخته و با یک موشک دوربرد به او شلیک کرده است!

 

او در ادامه گفته است: درست پس از آن که ایران به من شلیک کرد، شنیدم که ملت می‌خندیدند و می‌گفتند «یکی جلوی من را بگیرد؛ قبل از آن که یک آدم‌کشی وحشیانه راه بیاندازم!» ایران دیوانه‌وار و غیرمنطقی رفتار می‌کرد و من می‌توانستم بوی اورانیوم غنی‌شده را از یکی از مراکز شهری آن استشمام کنم. لطفاً عجله کنید. اگر به سرعت عمل کنیم، شاید بتوانیم پیش از آن که خیلی دیر شده باشد، جلویش را بگیریم.

 

بولتون در پاسخ به پرسش‌های بیشتر، اذعان کرده که این رویداد به حدی سریع رخ داده که این احتمال وجود دارد که او توسط ونزوئلا یا کره‌شمالی هدف قرار گرفته باشد.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , نشریه آمریکایی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------