آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آمریکا ۱۰۰۰ نیروی دیگر به خاورمیانه اعزام می‌کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شاناهان
دولت واشنگتن از اعزام ۱۰۰۰ نیروی بیشتر به خاورمیانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل این تصمیم در بیانیه‌ای توسط پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت آمریکا اعلام شد که گفت: این نیروها برای اهداف دفاعی استفاده می‌شوند.

 

شاناهان افزود: این تصمیم امروز برای تضمین امنیت و آسایش پرسنل نظامی ماست که در خاورمیانه فعالیت دارند و برای حفاظت از منافع ملی‌مان اتخاذ شده است.

 

وی افزود: ما به نظارت دقیق وضعیت در این منطقه ادامه خواهیم داد و با توجه به گزارشات اطلاعاتی سطح نیروهایمان را براساس نیاز اصلاح خواهیم کرد.

 

شاناهان در ادامه گفت: این نیروها به درخواست فرماندهی مرکز آمریکا و با توصیه رییس ستاد کل ارتش و با رایزنی با کاخ سفید به منظور رسیدگی به تهدیدات هوایی، دریایی و زمینی در خاورمیانه اعزام می‌شوند.

 

در همین حال دولت ژاپن امروز سه‌شنبه نسبت به برنامه‌های آمریکا برای استقرار ۱۰۰۰ نیروی بیشتر در خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.

 

یاسوتوشی نیشیمورا، معاون دبیر کابینه ژاپن به خبرگزاری کیودو گفت: این مساله بسیار نگران‌کننده است، چرا که ممکن است منجر به تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------