آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر خارجه انگلیس ایران را به نقض برجام متهم کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزیر خارجه انگلیس
وزیر خارجه انگلیس با اظهار امیدواری به تداوم برجام، ایران را به نقض این توافق متهم کرد. 

به گزارش  مهر به نقل از پرس تی وی، «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس در سخنانی ایران را متهم به نقض توافق هسته‌ای برجام کرد.

 

وزیرخارجه انگلیس در عین حال ابراز امیدواری کرد که برجام تداوم یابد و در این ارتباط گفت: ما به همراه فرانسه و آلمان فکر می‌کنیم که اولویت اول برای ایران عدم دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است. ما معتقدیم که این برای منطقه غرب آسیا خیلی خطرناک است که ایران به سلاح اتمی دست یابد. ما همچنان مایلیم که راهی پیدا کنیم تا این توافق کار کند.

 

وزیر خارجه انگلیس در ادامه همچنین با ابراز نگرانی نسبت به کاهش تعهدات ایران در توافق برجام، اعلام کرد که قبل از تصمیم گیری درباره گام‌های بعدی منتظر گزارشهای مستقل نهادهای بین‌المللی مربوطه در این زمینه باقی خواهیم ماند، هرچند اگر ایران در حال نقض این توافق باشد، این موضوع عواقب جدی برای این کشور خواهد داشت.

 

سخنان وزیرخارجه انگلیس در واکنش به اعلام رسمی تصمیمات برجامی ایران در روز یکشنبه در راستای کاهش تعهدات تهران در این توافق صورت گرفته است.

 

روز یکشنبه ایران اعلام کرد که در واکنش به عدم اجرای تعهدات کشورهای اروپایی امضاکننده برجام، بخشی از تعهدات خود در این توافق را تعلیق خواهد کرد و به محدودیت ایجاد شده در این توافق درباره میزان غنی سازی پای بند نخواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------