آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ترامپ: ایرانی‌ها خیلی مغرور هستند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ترامپ
رییس جمهور آمریکا مدعی شد که تحریم‌های آمریکا مانع از فروش نفت ایران شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در تازه‌ترین اظهارت خود علیه ایران مدعی شد: آن‌ها آدم‌های مغروری هستند، اما اقتصادشان در حال سقوط است. در واقع اقتصاد ایران دارد سقوط می‌کند. تورمشان به اوج رسیده است و اصلا شرایط خوبی نداند. اما آنها خیلی مغرور هستند. 

 

ترامپ در ادامه در مورد نفت ایران مدعی شد: آن‌ها نمی‌توانند نفتی را بفروشند چرا که ما تحریم‌شان کردیم و نمی‌گذاریم نفت بفروشند و آن‌ها خیلی کمتر از روزهای قبل و کمتر از مقداری که ما پیش‌بینی کردیم نفت می‌فروشند.

 

وی افزود: ببینید باید صبر کنیم تا ببینیم در مورد ایران چه پیش می‌آید شاید روشی که ما در مورد ایران به کار گرفته‌ایم جواب دهد و یا ممکن است که جواب ندهد. نمی‌دانم چه می‌شود باید صبر کنیم.

 

رئیس‌جمهور آمریکا بدون اشاره به شکست پروژه فشار حداکثری مدعی شد: می‌دانم که آنها در شرایط خوبی نیستند اوضاع اقتصادی آن‌ها خراب شده است.

 

ترامپ هم چنین در مورد توقیف نفتکش انگلستان گفت: ایران کشتی ما را توقیف نکرده است و بهتر است چنین اتقافی رخ ندهد. ایران اکنون باید به فکر اقتصاد خود باشد و از سقوط آن جلوگیری کند و برای این موضوع تلاش کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------