آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پاکستان: بن سلمان از ما نخواسته بین ایران و عربستان میانجی‌گری کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,بن سلمان
وزارت امورخارجه پاکستان در بیانیه‌ای گزارش های مبنی بر درخواست ریاض از نخست وزیر پاکستان برای میانجی‌گری میان ایران و عربستان را تکذیب کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از عرب نیوز، وزارت امورخارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: گزارشاتی در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر این وجود دارد که مقامات سعودی و حتی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نامه‌ و یا پیامی را به نخست وزیر پاکستان برای گفت‌وگو میان تهران و ریاض تحویل داده تا او به رهبری ایران ارائه دهد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارشات بی‌اساس هستند و هیچ پیام یا نامه‌ای منتقل نشده و به‌علاوه ولیعهد سعودی از پاکستان نخواسته است که نقش میانجی میان ایران و عربستان را ایفا کند.

 

وزارت امورخارجه پاکستان همچنین تاکید کرده است که هرگونه گفت‌وگوی احتمالی میان دو کشور (ایران و عربستان) با ابتکار عمل پاکستان انجام خواهد گرفت.

 

وزارت امورخارجه پاکستان در بیانیه خود آورده است: لازم به ذکر است که احتمال برقراری گفت‌وگو میان ایران و پادشاهی عربستان که هر دو کشورهای برادر پاکستان هستند، نتیجه تلاش نخست وزیر (پاکستان) برای برقرای صلح در منطقه است.

 

به گزارش ایسنا، عمران خان نخست وزیر پاکستان قرار است امروز (شنبه) به منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------