آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ظریف: حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ظریف
وزیر امور خارجه با بیان اینکه حمله به نفتکش ایرانی سابیتی اقدامی دولتی بوده است، گفت: براساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، درباره حمله به نفتکش ایرانی سابیتی نزدیکی بندر جده عربستان، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده، البته بررسی‌ها در حال انجام است، اما تا زمانی که به نتایج متقن در این باره دست نیابیم، دولتی را متهم نخواهیم کرد.

 

وزیر امور خارجه افزود: حمله به نفتکش ایرانی اقدامی پیچیده بوده که حامی دولتی داشته و اقدامی دولتی بوده است.

 

وی درباره پایان مهلت 4 ماهه FATF به ایران، افزود: برای اجلاس آینده FATF اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است، البته گروه ویژه اقدام مالی در دوره گذشته مصوبه‌ای داشته است اما وزارت امور خارجه حداکثر تلاش خود را به کار می گیرد تا حداقل ضرر به کشور وارد شود.

 

ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سفر محرمانه برادر ولیعهد امارات به ایران صحت دارد یا خیر، تصریح کرد: درباره این ادعا تحقیق کرده ام و چنین خبری صحت ندارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------