آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

علی اکبر ولایتی: حملات اسرائیل به سوریه بی پاسخ نخواهد ماند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , علی اکبر ولایتی
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت‌هایی را که در سوریه مرتکب می‌شود، دریافت خواهد کرد 

به گزارش صدا و سیما؛ علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گفت: دیر یا زود، اسرائیل پاسخ حملات هوایی و جنایت هایش در سوریه را دریافت خواهد کرد و ملت‌های سوریه و لبنان، پاسخ اسرائیل را خواهند داد.

 

وی افزود: حملات جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه بی پاسخ نخواهد ماند و تل آویو به خاطر این جنایت‌ها، پشیمان خواهد شد. امیدواریم که نیرو‌های مقاومت در سوریه و لبنان با جنایت‌های آمریکا و اسرائیل مقابله کنند.

 

آقای ولایتی تصریح کرد: اسرائیل نمی‌تواند بدون آنکه پاسخی دریافت کند، به تجاوز‌های غیرقانونی اش در منطقه ادامه دهد. تل آویو ناتوان است و نمی‌تواند تهدیدهایش علیه ایران را عملی کند. اظهارات مقامات این رژیم، صرفاً تبلیغاتی است. اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، حزب الله، اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------