آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

آمریکا از واکنش اروپا در قبال تحریم‌های تسلیحاتی ایران ناامید شده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نیکی هیلی
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد طی نشستی مجازی با موضوع انقضای تحریم تسلیحاتی ایران، گفت که آمریکا از واکنش اروپایی‌ها در این زمینه ناامید شده‌ است.

به گزارش ایلنا، «نیکی هیلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد طی نشستی مجازی با موضوع انقضای تحریم‌های تسلیحاتی ایران، گفت که آمریکا از واکنش اروپایی‌ها در این زمینه ناامید شده‌ است.

 

وی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که از رویکرد اروپایی‌ها به این موضوع ناامید شده‌ایم، ولی متحدان دیگری هم داریم که همیشه متحدمان نبوده‌اند. کشورهای عرب اکنون به تهدید ایران واقف شده‌اند؛ آنها تاکید دارند که ایران خطرناک است. آنها متحد ما هستند و این منطقه، منطقه آنها است.

 

این مقام پیشین آمریکا در ادامه ادعاهای خود گفت که کشورهای عرب، خواستار اطمینان یافتن از این هستند که تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران لغو نخواهد شد.

 

هیلی افزود که روسیه و چین خواستار تجارت با ایران هستند؛ آنها می‌دانند که ایران به دنبال خرید تسلیحات است. آنها تمایل دارند این تسلیحات علیه آمریکا به کار گرفته شود. روسیه و چین تمایل دارند ایران همچنان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------