آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

بن رودز: خارج شدن از توافق هسته‌ای ایران یک فاجعه کامل بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,بن رودز
مدیر پایگاه خبری لوبلاگ و یک سناتور آمریکایی به اظهارات دیشب وزیر امور خارجه آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا،  جمعی از مقامات در صفحه توییترشان به اظهارات مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا که در تلاش برای همراه کردن دیگر کشورها با کارزار  «فشار حداکثری» گفته بود  «مطابق گزارش‌ها، ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران ده برابر حد تعیین شده در برجام است. سه کشور اروپایی و الباقی کشورها چشمان‌شان را به روی این حقیقت که توافق هسته‌ای به تاریخ پیوسته و باید به ما در اعمال تحریم‌های سخت ملحق شوند، باز کنند. فشار و گفت‌وگوهای جامع تنها راه پیش رو است» واکنش نشان دادند. 

 

بن رودز مشاور امنیت ملی کاخ سفید در زمان دولت باراک اوباما گفت: خارج شدن از توافق هسته ای ایران یک فاجعه کامل بود.  

 

جیم لوب مدیر پایگاه خبری تحیلی لوب لاگ نوشت: شاید شما باید در احیای برجام(توافق هسته ای)  به آن ها ملحق شوید. چراکه افزایش ذخایر ایران نتیجه مستقیم و قابل پیش بینی تصمیم نامعقول  و نسنجیده شما برای خارج شدن از توافق هسته ای بود.  ایران به وضوح گفته است اگر شما به پایبندی به توافق بازگردید ذخایرش را کاهش می دهد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------