آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر خارجه آمریکا با همتای فرانسوی خود پیرامون ایران گفتگو کرد



 وزیر خارجه آمریکا,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزرای خارجه ایالات متحد و فرانسه شامگاه یکشنبه پیرامون روند سیاسی در لیبی و همچنین تحولات در منطقه غرب آسیا با یکدیگر گفتگو و رایزنی کردند. 

به گزارش مهر به نقل از تارنمای رسمی وزارت خارجه آمریکا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده شامگاه یکشنبه (به وقت واشنگتن) از گفتگوی تلفنی «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور با «ژان ایو لودریان» همتای فرانسوی خود خبر داد.

 

ند پرایس در این باره گفت: «وزیر خارجه بلینکن با همتای خود، لودریان بر نقش ویژه ائتلاف دو سوی آتلانتیک در حل چالش‌های امنیت جهانی تأکید کردند. دو طرف همچنین پیرامون ایران، روسیه و چین و روندهای سیاسی در لیبی بحث و رایزنی کردند.

 

به گفته این مقام وزارت خارجه آمریکا، بلینکن و لودریان همچنین در مورد صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا با یکدیگر گفتگو کردند.

 

گفتنی است که پیش از این، بلینکن با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل پیرامون وضعیت افغانستان، اتیوپی و میانمار صحبت کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------