آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

برنامه هسته‌ای ایران و احیای برجام از موضوعات رایزنی‌های رئیس ستاد ارتش اسرائیل در واشنگتن



آژانس بین المللی انرژی اتمی  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی به آمریکا سفر کرده است، در دیدار با مقامات وزارت دفاع آمریکا به موضوع برنامه هسته ای ایران و احیای توافق هسته ای پرداخت.

 به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم روز یکشنبه به آمریکا رسید و دو روز اخیر را با مارک میلی، رئیس ستاد مشترک کارکنان ارتش آمریکا و لیود آستین وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون دیدار کرد. 

 

ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس ستاد کارکنان به ناکارآمدی های توافق هسته ای اشاره کرد که به ایران اجازه می دهد پیش رفت های چشمگیری در سال های آتی در مقدار و کیفیت سانتریفیوژها و در مقدار و کیفیت اورانیوم غنی شده داشته باشد.  او همچنین بر نبود نظارت در زمینه تولید یک سلاح هسته ای تاکید کرد. 

 

در ادامه این بیانیه آمده است: رئیس ستاد کارکنان بر خطر اساسی بازگشت به توافق هسته ای تاکید کرده و بیان کرد که باید هر کاری در راستای جلوگیری از دستیابی ایران به توان هسته ای نظامی انجام داد. 

 

رایزنی وزیر خارجه سعودی و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران

 آژانس بین المللی انرژی اتمی  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

وزیرخارجه سعودی و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران گفت‌وگو کردند.

 

 به گزارش تسنیم به نقل از الجزیره، "فیصل بن فرحان" وزیر خارجه سعودی در وین پایتخت اتریش با "رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرده است.

 

وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که فیصل بن فرحان در این دیدار اهمیت بازرسی از سایت‌های هسته‌ای ایران را یادآور شده است.

 

این دیدار در حالی صورت گرفته است که سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران در گفت‌وگو با شبکه NHK ژاپن گفت: مذاکرات بیش از هر زمان دیگر به یک توافق نزدیک شده است.

 

عراقچی در ادامه گفت: مذاکره‌کنندگان تصمیم گرفتند این دور را نه‌تنها برای رایزنی‌های بیشتر، بلکه برای تصمیم‌گیری خاتمه دهند و به خانه بازگردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------