آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اظهارات وزیر خارجه عمان در مورد مذاکرات وین



وزیر خارجه عمان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امورخارجه عمان دوشنبه شب گفت: امیدواریم که مذاکرات وین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به نتایج مورد نظر تمام طرف‌ها منجر شود. 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عمان، البوسعیدی که در نشست هفتاد وششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و از طریق ویدیو کنفرانس سخن می‌گفت، تصریح کرد: ما مصرانه اعتقاد داریم که [بازگشت به برنامه هسته‌ای ایران] به سود منطقه و جهان خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسأله افغانستان پرداخت و گفت، مسقط امیدوار است که طرف‌های ذیربط در این کشور منافع ملت افغانستان و نیز امید آنان به برقراری صلح و ثبات، توسعه اقتصادی و اجتماعی براساس روابط مثبت با کشورهای همسایه و منطقه و جامعه جهانی را بر دیگر مسائل ترجیح دهند.

 

البوسعیدی درخصوص بحران یمن نیز اظهار داشت، عمان به تلاش‌ها همه جانبه خود با عربستان، نماینده سازمان ملل متحد و نماینده آمریکا در امور یمن و دیگر طرف‌های یمنی ذیربط برای پایان دادن به جنگ با برقراری آتش بس فراگیر، از سر گیری اقدامات بشردوستانه به ویژه در زمینه تامین غذا، مراقبت‌های پزشکی، دارو، سوخت و مسکن برای برادران یمنی ادامه خواهد داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------