آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

باقری: درباره پیشنهادات‌مان در پیش‌نویس‌ وین ۶ در حال مذاکره‌ایم/ابتکاری از طرف مقابل دریافت نکرده‌ایم



 علی باقری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مذاکره کننده ارشد ایران گفت: در حال اعمال اصلاحات و دیدگاه‌های ایران بر روی متن پیش‌نویس وین ۶ هستیم و این گفت‌وگوها مثبت و رو به جلوست. 

به گزارش ایسنا،‌ علی باقری در پاسخ به این که سوال اصلی این است که آیا درباره پیشنهادات جدید ایران مذاکره شروع شده است؟ گفت: در چند روز گذشته چندین جلسه در سطح کارشناسی و مقامات ارشد مذاکره کننده داشتیم که اصلاحات، دیدگاه ها و پیشنهادات طرف ایرانی که بر روی متن پیش‌نویس‌های وین ۶ اعمال شده بود گفت‌وگو کردند و این گفت‌وگوها مثبت و رو به جلو بوده است.

 

وی در گفت‌وگو با پرس تی وی خاطرنشان کرد: درباره لغو تحریم ها و اقدامات هسته ای در محورهای متعددی بین دو طرف اختلاف وجود داشته که در پیش نویس وین ۶ مشهود بوده و به ویژه در بحث هسته ای اختلافات متعدد و متنوع بوده است و در این زمینه هیچ ابتکاری از سوی طرف مقابل دریافت نکرده‌ایم اما خودمان در چارچوب اصلاحات و پیشنهاداتی که به طرف مقابل دادیم، دیدگاه‌مان را درباره این اختلافات بیان کردیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------