آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

باقری: بعضی بازیگران بجای دیپلماسی به دنبال مقصرنمایی هستند | آمریکا: اظهارنظر زود است



  مذاکرات وین,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مذاکره کننده ارشد ایران در وین در صفحه توییترش ضمن انتقاد از رویکرد غیرسازنده برخی طرفین مذاکرات وین، تاکید کرد اگر اراده ای برای جبران خطا وجود داشته باشد، توافق خوب و سریع میسر خواهد بود. 

  به گزارش ایسنا، علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین در صفحه توییترش نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می کنند. ما سریعا پیشنهاد هایمان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلاف کم شود. 

 

باقری در ادامه نوشت: دیپلماسی خیابانی دو طرفه است. اگر اراده برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب و سریع هموار می شود. 

 

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:برای اظهارنظر درباره تعهد ایران به همکاری برای بازگشت به برجام، زود است 

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که هنوز برای اظهارنظر درباره این‌که آیا ایران به همکاری سازنده برای بازگشت به توافق هسته‌ای متعهد خواهد بود یا خیر، زود است.

 

به گزارش ایلنا، «جالینا پورتر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که هنوز برای اظهارنظر درباره این‌که آیا ایران به همکاری سازنده برای بازگشت به توافق هسته‌ای متعهد خواهد بود یا خیر، زود است.

  

  مذاکرات وین,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

پورتر پیش از این نیز با اشاره به افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم ایران، گفته بود که چنین اقدام‌هایی تحریک‌آمیز و غیرسازنده بوده و با هدف اعلام‌شده ایران برای بازگشت دوجانبه به تعهدات برجامی در تضاد است.

 

پورتر در ادامه گفت که چنین اقدام‌هایی برای ایران در هیچ مذاکراتی، اهرم فراهم نخواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------