آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

مقام جنگی رژیم صهیونیستی: دیگر چیزی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک مقام جنگی رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشرفت فوق العاده برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرده که این برنامه هسته‌ای دیگر هیچ مانع و عامل بازدارنده ای ندارد.

 به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، یک مقام ارشد جنگی رژیم صهیونیستی مدعی شد که دیگر چیزی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد و برنامه هسته‌ای ایران دیگر هیچ عامل بازدارنده‌ای ندارد.

 

«زوهار پالتی»، رئیس دفتر سیاسی-نظامی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به نیویورکر گفت: «مشکل برنامه هسته‌ای ایران این است که در حال حاضر، هیچ مکانیسم دیپلماتیکی برای متوقف کردن آنها وجود ندارد. هیچ بازدارنده‌ای وجود ندارد و ایران دیگر نمی ترسد.»

 

پالتی در ادامه گفت: «ما نمی‌خواهیم به یک توافق برسیم. چیزی که باید از خود بپرسیم این است که چگونه به ایران اجازه داده شد تا ۹۰ درصد غنی سازی کند؟»

 

هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها عصر دیروز (به وقت وین) با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

 

در این نشست که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

در این نشست همچنین در خصوص نحوه ادامه گفتگوها بحث و تبادل نظر شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------