آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

جزئیات از سرگیری مذاکرات در وین | مورا: برای اجرای کامل برجام به روحیه مصالحه نیاز داریم



 اتحادیه اروپا,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای جزئیات از سرگیری جلسات دور هشتم مذاکرات وین را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وبگاه سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای درباره از سرگیری جلسات دور هشتم مذاکرات وین نوشت: پس از وقفه‌ای کوتاه، دور هشتم مذاکرات در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) فردا سه شنبه، هشتم فوریه از سر گرفته می‌شود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: مشارکت‌کنندگان مذاکرات پس از مشورت  با دولت‌هایشان در پایتخت‌ها به مذاکرات درباره چشم‌انداز بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان یافتن از اجرایی شدن کامل و موثر توافق توسط تمامی طرفین، ادامه خواهند داد.

 

انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد، دور هشتم مذاکرات ایران و ١+٤ برای بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم های ایران که باحضور غیرمستقیم مذاکره کنندگان آمریکایی در وین، پایتخت اتریش انجام می شود، روز سه شنبه هشتم فوریه (فردا) از سرگرفته خواهد شد.

 

وی در ادامه نوشت: ما به روحیه سازش نیاز داریم تا ما را به اجرای کامل (برجام) بازگرداند. باتوجه به روندهای نامطلوب مختلفی که برجام را تضعیف می کند، لازم است که این مذاکرات به سرعت به نتیجه برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------