آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

امیر قطر: امیدواریم مذاکرات نهایتا به توافقی منجر شود که همه طرف‌ها از آن بهره ببرند



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
امیر قطر در نشست خبری مشترک با حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: دولت قطر امیدوار است مذاکرات نهایتا به توافقی منجر شود که همه طرف‌ها از آن بهره ببرند. 

 به گزارش ایلنا، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در نشست خبری مشترک با حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد:   تفاهمات امضا شده با ایران در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در گردشگری و موضوعات مختلفی است که می‌تواند برای همکاری میان ایران و قطر مفید باشد.

 

وی افزود: باید اجرای این توافقات پیگیری شود، به همین دلیل نقش کمیته‌های مشترک اقتصادی دو کشور اهمیت دارد.

 

امیر قطر با بیان اینکه با جناب رئیس‌جمهور درباره توافقنامه هسته‌ای صحبت کردیم، یادآور شد: دولت قطر مذاکرات میان ایران و غرب را پیگیری خواهد کرد، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به توافق نامه‌ای منجر شود که حق کشورها در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای محترم شمرده شود و همه طرف‌ها از آن بهره ببرند. کشور قطر آماده کمک برای رسیدن به توافق و حل کردن اختلافات میان ایران و غرب است.

 

تمیم بن حمد آل ثانی گفت: از آقای رئیس‌جمهور دعوت می‌کنم تا در مسابقات جام جهانی که به میزبانی قطر برگزار می‌شود حاضر شود.

 

وی گفت: ما بر ضرورت توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین تاکید کردیم و اینکه فلسطینیان حق تعیین سرنوشت دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------