آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

رایزنی نماینده روسیه در وین با گروسی درباره سفرش به تهران



 نماینده روسیه,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره سفیر اخیر او به ایران خبر داد. 

 به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: امروز صبح با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کردم و درباره مسئله اوکراین، همچنین درباره سفر موفقیت‌آمیز روز شنبه‌اش به ایران صحبت کردیم.

 

این دیدار در پی سفر روز شنبه گروسی به تهران و دیدار او با مقامات ایران از جمله محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران انجام شده است.

 

گروسی‌ پس از دیدار با اسلامی گفته بود تبادل نظری فشرده و مثمرثمری داشته‌اند.

 

او همچینین درباره رایزنی‌هایش با مقامات سازمان انرژی اتمی گفت:چند موضوع خاص باقی مانده است که باید شفاف سازی می کردیم و هر دو طرف هم تلاش کردند اما تا پیش از این موفقیتی در این زمینه نداشتیم. تلاش کردیم عملگرایانه پیش رویم و متخصصان ما نظام‌مند تبادل نظر کردند چون ما در پایان به یک موفقیت نیاز داریم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------