آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

همسر انوشه آشوری: در آخرین لحظات آزادی شوهرم ۲۷ هزارپوند به جمهوری اسلامی جریمه پرداخت کردیم



  انوشه آشوری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
اعضای خانواده انوشه آشوری مدعی شده اند که جمهوری اسلامی، آنها را مکلف به پرداخت جریمه‌ای ۲۷ هزارپوندی، در آخرین ساعات منتهی به آزادی او کردند. 

 به گزارش دیده بان ایران، "شری ایزدی" همسر انوشه آشوری، زندانی تازه آزادشده ایرانی‌بریتانیایی، در مصاحبه‌ای با گاردین مدعی شده است که ایران برای پرداخت جریمه‌ای ۲۷هزارپوندی در ازای دوره محکومیت ده‌ساله «انوشه آشوری، کمتر از ۱۲ ساعت به ما وقت داده بود تا این پول را جور کنیم.

 

او می‌گوید که تمام تلاشمان را کردیم که «با استفاده از کارت‌های اعتباری خود وام بگیریم و حساب‌های جدید باز کنیم. تنها فکرمان این بود که چگونه می‌خواهیم این کار را به موقع انجام دهیم.»

 

دولت ایران در اواخر روز دوشنبه به مذاکره‌کنندگان وزارت خارجه انگلیس گفته بود که در صورت عدم پرداخت جریمه محکومیت ۱۰ ساله آشوری در روز بعد، آزادی او منتفی است.

 

شری ایزدی می‌گوید که «ابتدا مقامات دولتی در تهران از برادرزاده‌ام خواستند با چمدانی پر از پول نقد در بیرون از زندان با آنها ملاقات کند، اما او خواست که به داخل زندان برود و رسید به او بدهند. آن‌ها بعد از دریافت این مبلغ اصرار داشتند پول‌ها را بشمارند و اصالت اسکناس‌ها را بررسی کنند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------