آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کند

وب‌سایت «آکسیوس»، سه‌شنبه ۲۸ فروردین گزارش داد که در واکنش به حمله ایران به اسرائیل، جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدیدی علیه ایران است.…

رد خبر حصول توافق در وین طی ساعات آینده



 توافق در وین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
برخی خبرهای منتشر شده از قول منابع داخلی یا غربی درباره حصول توافق در وین طی ساعات آینده دقیق نیست. 

به گزارش ایسنا، برخی خبرهای منتشر شده از قول منابع داخلی یا غربی درباره حصول توافق در وین طی ساعات آینده دقیق نیست و بنابر اطلاع «نورنیوز»، هنوز اتفاق خاصی در روند مذاکرات_وین نسبت به چند روز گذشته رخ نداده و همچنان همه چیز بستگی به اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی واشنگتن دارد.

 

ساعتی پیش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به نقل از یکی از طرف‌های عالی رتبه حاضر در مذاکرات وین گزارش داد که حصول وافق در خصوص برنامه هسته‌ای ایران احتمالاً ظرف ۴۸ ساعت امکانپذیر خواهد بود.

 

ایندیپندنت افزود: احیای توافق هسته‌ای 2015 مسیر را برای پایان تحریم‌های ایران هموار می‌کند و اجازه افزایش صادرات نفت این کشور به غرب را که به دنبال متوقف کردن وابستگی‌شان به فرآورده‌های انرژی روسیه هستند، فراهم می‌کند.

 

به نوشته این روزنامه انگلیسی، باتوجه به آزادی نازنین زاغری شهروند دو تابعیتی ایران –بریتانیایی طی روزها گذشته پس از شش سال حبس، حصول توافق در وین گامی دیگر در عادی سازی روابط تهران با جامعه بین‌المللی خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------