آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

توضیح دفتر رئیس پارلمان عراق درباره لغو سفر "الحلبوسی" به ایران



محمد الحلبوسی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دفتر رسانه‌ای محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق در مورد لغو سفر او به جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از العالم، دفتر رسانه ای رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفر الحلبوسی به ایران که قرار بود در اجابت دعوت رسمی محمد باقر قالیباف همتای ایرانی محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق انجام شود «به علت الزامات قانونی و پارلمانی دو طرف و نیز کسالت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به تعویق افتاده است.»

 

دفتر اطلاع رسانی پارلمان عراق جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که الحلبوسی در پاسخ به دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه (فردا) به تهران سفر خواهد کرد.

 

کمتر از یک ماه پیش (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰) سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران در سفر به عراق و دیدار با مسئولان بلندپایه عراقی، به محمد الحلبوسی به مناسبت انتخاب مجدد او به ریاست پارلمان عراق تبریک گفت و ضمن ابلاغ پیام تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به وی، از او رسما برای سفر به ایران دعوت کرد.

 

الحلبوسی نیز با تقدیر از پیام‌های تبریک، به خاطر دعوت رسمی همتای ایرانی از وی، تشکر کرد و وعده داد که در نزدیکترین زمان ممکن به ایران سفر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------