آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

بلینکن : برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای مصمم هستیم



 وزیر خارجه امریکا,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
وزیر خارجه امریکا باردیگر با تکرار ادعاهای واهی مقامات ایالات متحده درباره تلاش های ایران برای دستیابی به سلاح اتمی گفت: به تلاش برای عدم دستیابی ایران به سلاحهای هسته ای متعهد هستیم و درصورت ادامه تهدیدهای این کشور علیه همپیمانان منطقه ای آمریکا ، با ایران مقابله خواهیم کرد. 

به گزارش پایگاه خبری "النشره " آنتونی بلینکن یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد : امروز دیگر موضوع عادی سازی روابط با اسراییل به امری طبیعی تبدیل شده است و تمام تلاش خود را برای گسترش روابط کشورهای دیگر با اسراییل مبذول می داریم. 

 

وی بدون اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در به خاک وخون کشیدن هزاران فلسطینی اعم از زنان و کودکان مدعی شد که کشورش به افزایش کمکهای انسانی و حمایت از بخش خصوصی در فلسطین کمک خواهد کرد و تلاش می کند که در ماه رمضان آرامش در این منطقه حاکم باشد. 

 

وی با بیان اینکه درباره بحران و جنگ اوکراین با اروپا وحدت نظرداریم و در کنار مردم اوکراین هستیم، افزود: در منطقه خاورمیانه وشمال آفریقا منافع مهمی داریم که از این منافع نیز حمایت می کنیم. 

 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز دراین نشست با تکرار ادعاهای پیشین این رژیم در قبال جمهوری اسلامی گفت: اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهیم داد

 

یاییر لاپید در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا با نادیدن گرفتن تهدیدات اسراییل علیه صلح و امنیت منطقه و برخورداری این رژیم از صدها کلاهک اتمی و هسته ای مدعی شد: ایران فقط مشکل اسرایبل نیست بلکه تمام دنیا تحمل یک ایران هسته ای را ندارد و دنیا هم اجازه ادامه گسترش فعالیتهای تروریستی سپاه را نمی دهد. 

 

وی گفت: برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای هر چه درتوان داریم انجام می دهیم و به همکاری و رایزنی با ایالات متحده برای تحقق این هدف ادامه می دهیم .

 

وی مدعی شد: سپاه پاسداران ایران یک سازمان تروریستی است و حزب الله لبنان نیز یک سازمان تروریستی نیابتی است .

 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اضافه کرد: با واشنگتن درخصوص مذاکرات هسته ای ایالات متحده با ایران،  اختلاف نظرهایی هم داریم ولی تمام تلاش خود را برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران می کنیم .

 

لاپید مدعی شد: سپاه، حزب الله لبنان، انصارالله یمن وجهاد اسلامی فلسطین همگی تشکیلات تروریستی هستند.

 

وزیر خارجه آمریکا شنبه شب وارد سرزمین های اشغالی شد و قرار است با نفتالی بنت نخست وزیر، یائیر لاپید وزیر خارجه و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

 

به گزارش ایرنا، با تنها ماندن عربستان و امارات در مقابل حملات یمنی‌ها و نیز اوکراین در برابر روسیه، موجب شده همپیمانان آمریکا در منطقه از آینده مبهم خود و بدعهدی‌های ایالات متحده بیمناک شوند. آمریکایی ها نیز با برگزاری نشست‌هایی از این دست، در تکاپو برای اطمینان بخشی به همپیمانان خود در منطقه از تداوم حمایتهای خود از آنان حتی پس از توافق احتمالی مذاکرات هسته‌ای با ایران هستند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------